16 საათის წინ
ეკა ბესელია იურიდიულ საკითხთა კომიტეტთან არსებული სამეცნიერო-საკონსულტაციო საბჭოს წევრებს შეხვდა
17 საათის წინ
მამუკა ბახტაძე – ვალების ჩამოწერის პროექტი წარმატებით დასრულდა
19 საათის წინ
ინიციატივა, რომლის მიხედვითაც სოციალურად დაუცველ მოქალაქეებს მუშაობის დაწყების შემთხვევაში სოციალური შემწეობა არ გაუუქმდებათ იანვრიდან ამოქმედდება
20 საათის წინ
ოკუპირებულ ტერიტორიებზე მცხოვრები პირებისთვის საქართველოს მოქალაქეობის დადგენის პროცედურა მნიშვნელოვნად მარტივდება
20 საათის წინ
დედაქალაქის მერი ბუშის ქუჩის მიმდებარედ არსებული თარგების სარეაბილიტაციო სამუშაოებს გაეცნო

კომპანია H&M რასიზმში დაადანაშაულეს. ამის მიზეზი საბავშვო კოლექციის  ფოტო აღმოჩნდა, სადაც  გამოსახულია შავკანიანი ბავშვი, რომელსაც აცვია მაისური წარწერით: ”ყველაზე მაგარი მაიმუნი ჯუნგლებში“.

კომპანიამ საბავშვო კოლექციიდან აღნიშნული ფოტო უკვე ამოიღო. ფოტო ბრენდის ბრიტანულ ვებგვერდზე გამოქვეყნდა და სოციალურ ქსელში სწრაფად გავრცელდა, რასაც  ბუნებრივია,  საზოგადოების მხრიდან პროტესტი და ბრენდის მიმართ ბოიკოტის გამოცხადების მოწოდება მოჰყვა.

იმავე მიზეზის გამო მოიხადა ბოდიში ბრიტანულმა კომპანია  Dove-მაც გასული წლის ოქტომებერში. როდესაც ფეისბუკზე 3 წამიანი გიფი გამოაქვეყნა, სადაც შავკანიანი ქალი მუქი ფერის მაისურს იხდის და თეთრკანიან ქალათ გადაიქცევა.

ანიმაციას H&M-ის ფოტოს შემთხვევის მსგავსად დიდი აჟიოტაჟი მოჰყვა.  გიფი კომპანია „დავის“ ტანის  ლოსიონს ეხებოდა. ბუნებრივია, კრიტიკული გამოხმაურებების შემდეგ, „დავმა“ ტვიტერსა და ფეისბუკზე ბოდიში მოიხადა :  „ვწუხვართ რომ შავკანიან ქალბატონებს შეურაცხყოფა მივაყენეთ“.

ნათია კეკენაძე

გაზიარება