4 საათის წინ
მძიმე, მავნე და საშიშპირობებიანი სამუშაოების შემსრულებელი საწარმოებისთვის დარეგისტრირების ვადის 15 ნოემბრამდე გადაწევას პარლამენტის ჯანმრთელობის დაცვისა სოციალურ საკითხთა კომიტეტმა მხარი დაუჭირა
4 საათის წინ
საქართველომ ევროკავშირთან ურთიერთობის გაღრმავების გზაზე უდიდეს პროგრესს მიაღწია – საჯად კარიმი
4 საათის წინ
SOLO -ს მხარდაჭერით ,,თბილისის მოდის კვირეული” გაიმართება
4 საათის წინ
საქართველოს 2019 წლის სახელმწიფო ბიუჯეტის შემოსულობების საპროგნოზო მაჩვენებელი 12 611.6 მლნ ლარით განისაზღვრა
4 საათის წინ
,,დემოკრატიულობა, ინოვაციურობა და მეწარმეობა – ეს ის ძირითადი მაჩვენებლებია, რომლითაც საქართველოს ეძლევა შესაძლებლობა, გახდეს ლიდერი”-სტივენ ფეარი

ბიზნესმენი თემურ ჭყონია მუხრანის ველზე, Coca-cola-ს ახალი ქარხნის ამოქმედების შემდეგ,  მტკნარი წყლის წარმოებას გეგმავს.. როგორც ბიზნესმენი „თბილისი თაიმსთან“ საუბრისას განმარტავს, ეს იქნება ადგილობრივი ბრენდი, რომელზეც მუშაობა დაწყებულია და დეტალები უახლოეს მომავალში გახდება ცნობილი.

ქართული წყალი ბრენდია, ათეული წლების წინ ამაში ლოკომოტივი  „ბორჯომიიყო და მერე მოყვა მას სხვა წყლებიც. ამ ეტაპზე Coca-cola- სათო ოფისთან გვაქვს მოლაპარაკება და წარმოებული პროდუქცია მის ქსელში გაიყიდება. გარდა ამისა, ქართული წყლის გაყიდვა  კავკასიაში, შუა აზიაში და სხვა კიდევ ბევრ ქვეყანაში მოხდება“.

ახალი ქარხანა მუხრანის ველზე 55 ათას კვადრატულ მეტრზე განთავსდება, აქედან 28 ათას კვადრატულ მეტრზე უშუალოდ ქარხნის დახურული ნაწილი იქნება. ახალ ქარხანაში „კოკა-კოლას“ მუზეუმიც განთავსდება, რომელშიც საქართველოში ბრენდის ისტორიის შესახებ ინფორმაციები იქნება თავმოყრილი.

მარიამ ლეკიაშვილი

გაზიარება