თუ გაქვთ მაღაზია, საკონდიტრო, დრაივი, კვების ან სხვა ტიპის სავაჭრო ობიექტი და გჭირდებათ მაღაზიის პროგრამა, რომელიც გაგიმარტივებთ თქვენი ბიზნესის მართვას – ოპტიმო სწორედ თქვენთვისაა.
ოპტიმო ეს არის მარაგების მართვის პროგრამა, რომელიც ერთ სივრცეში უყრის თავს ყველა იმ მნიშვნელოვან ინფორმაციას, რაც შეიძლება მენეჯერს დასჭირდეს ბიზნესის მართვისას – იქნება ეს მარაგები, რეპორტები, ანალიტიკა თუ სხვა.
ოპტიმოს პროგრამა მაღაზიისთვის გეხმარება მარტივად აკონტროლო გაყიდვები, აღრიცხო მარაგები და თვალი ადევნო შემოსავლებს,
მარაგების მართვა ნებისმიერი ტიპის სავაჭრო ობიექტისთვის უმნიშვნელოვანესი ფაქტორია, რომელზე დაყრდნობითაც იგეგმება შესყიდვები, მარკეტინგული აქტივობები და გაყიდვები. მაგალითად, თუ არ გაქვთ კონკრეტული პროდუქტის საკმარისი მარაგი, გაყიდვების სტიმულირებისთვის ვერ დაგეგმავთ აქციას.
ოპტიმოს მეშვეობით მარაგების შესახებ განახლებულ ინფორმაციას დღის ნებისმიერ მონაკვეთში გაიგებ და სწორად დაგეგმავ მომდევნო ნაბიჯებს.
პროგრამაში პროდუქციის ერთჯერადად შეყვანის შემდეგ, არამარტო მენეჯერს, არამედ მოლარესაც აქვს წვდომა ნაშთებზე. საწყობსა და დახლებზე ძებნის გარეშე ხდება შესაძლებელი მომხმარებელს მიაწოდოთ ინფორმაცია ამა თუ იმ პროდუქტისმარაგის შესახებ, გაქვთ იმ მომენტისთვის მისთვის სასურველი რაოდენობა, თუ არა.
გარდა ამისა, ოპტიმოს პროგრამა ინტეგრიირდება rs.ge-თან, რაც ამარტივებს შესყიდვის პროცესს, ზედნადებების დადასტურებასა და პროგრამაში ასახვას. მეტიც, საჭიროების შემთხვევაში იძლევა ზედნადებების კორექტირების საშუალებასაც.
მარკეტის პროგრამით სარგებლობა შესაძლებელია დისტანციურად, ლეპტოპით ან მობილურით, რაც მენეჯერს უმარტივებს მაღაზიის კონტროლს ნებისმიერი ადგილიდან.
თუ სარგებლობთ optimo -თი თქვენს ობიექტზე ყოველდღიური მისვლა გადაუდებელ აუცილებლობას არ წარმოადგენს, რადგან ოპტიმოს დახმარებით მაღაზიის მართვა დისტანციურად შეგიძლია, ადგილზე მისვლის გარეშე აკონტროლებ გაყიდვებს და მარაგებს.
ოპტიმო cloud based პროგრამაა და სწორედ ეს იძლევა საშუალებას მართოთ ბიზნესი დისტანციურად, ატვირთოთ მნიშვნელოვანი ფაილები ღრუბელზე, რაც თავიდან აგაცილებთ დოკუმენტების დაკარგვას და ლეპტოპებისა თუ კომპიუტერების გადატვირთვას მძიმე ფაილებით.
თუ დაინტერესდით ისეთი საჭირო და აუცილებელი პროგრამით, როგორიცაა ოპტიმო, მაშინ ეწვიეთ საიტს optimo.ge, შეავსეთ განაცხადი, სადაც მიუთითებთ, სახელს, გვარს, ტელეფონის ნომერს, ელ.ფოსტას, კომპანიის დასახელებას და დაელოდეთ ოპტიმოს წარმომადგენლების ზარს, რომლებიც ყველა კითხვაზე ამომწურავ პასუხს გაგცემენ და დაგეხმარებიან დააყენოთ მაღაზიის პროგრამა ბიზნესის მარტივად სამართავად.
ალბათ დაინტერესდები, მომსახურების ღირებულებით, ოპტიმოს ერთ-ერთი უპირატესობამ
ისი ხელმისაწვდომი ფასია. პირველი 14 დღე უფასოდ, შემდეგ კი თვეში 40 ლარად შეგიძლია,მართო და აკონტროლო შენი ბიზნეს საქმიანობამარტივად.