• რეკლამა საიტზე
  • კონტაქტი
  • ჩვენ შესახებ
Friday, December 5, 2025
TTimes.GE
No Result
View All Result
19 °c
Tbilisi
  • მთავარი
  • პოლიტიკა
  • ექსკლუზივი
  • მსოფლიო
  • პერსონა
  • საზოგადოება
  • სპორტი
  • რელიგია
  • კატეგორიები
    • თბილისური ამბები
    • ბიზნესი და ეკონომიკა
    • სამართალი
    • ანალიტიკა
    • კულტურა
    • განათლება და მეცნიერება
    • მოგზაურობა
    • მკითხველის ბლოგი
    • რჩევები
No Result
View All Result
  • მთავარი
  • პოლიტიკა
  • ექსკლუზივი
  • მსოფლიო
  • პერსონა
  • საზოგადოება
  • სპორტი
  • რელიგია
  • კატეგორიები
    • თბილისური ამბები
    • ბიზნესი და ეკონომიკა
    • სამართალი
    • ანალიტიკა
    • კულტურა
    • განათლება და მეცნიერება
    • მოგზაურობა
    • მკითხველის ბლოგი
    • რჩევები
No Result
View All Result
TTimes.GE
No Result
View All Result

მოთხოვნადი სუნამოები და ქართველი პოლიტიკოსებისთვის მისაღები პარფიუმერული კომპანიები

12 years ago
კატეგორია: კატეგორიის გარეშე
A A
16
გაზიარება
გააზიარე Facebook-ზეგააზიარე Twitter-ზე

დაძაბულ პოლიტიკურ თუ ეკონომიკურ ფონზე ”თბილისი თაიმსმა” გადაწყვიტა მკითხველის ყურადღება სასიამოვნო თემაზე გადაეტანა, ჩვენი ამ კვირის ბლიც-გამოკითვა განსაკუთრებით სასიამოვნო იქნება ქალბატონებისთვის და არა მარტო მათთვის. ბლიც- გამოკითვა ეხება კოსმეტიკასა და პარფიუმს. ”თბილისი თაიმსი” დაინტერესდა თუ რა ასორტიმენტს სთავაზობს პარფიუმერული კომპანიები მომხმარებელს, რომელი სუნამოებია მოთხოვნადი, რა ტენდენცია შეინიშნება გაყიდვებში და რა თანხის ფარგლებში შეუძლიათ მომხმარებლებს შენაძენის გაკეთება.

გამოიკითხა საქართველოს ბაზარზე არსებული – 7 პარფიუმერული კომპანია, როგორც პირდაპირი, ასევე ქსელური მარკეტინგის წარმომადგენლები. გამოკითვამ აჩვენა, რომ მომხმარებლებს  შენაძენის გაკეთება ერთი ლარიდან შეუძლიათ, ხოლო მაქსიმალური ფასი პარფიუმზე 2000 ლარია. გამოკითული  კომპანიებიდან 4 აცხადებს, რომ გაყიდვები წინა წელთან შედარებით სტაბილურია, 2 კომპანია კი გაყიდვების შემცირებაზე საუბრობს, ხოლო ეღტი კომპანია პირიქით, აცხადებს, რომ გაყიდვები გაიზარდა. კომპანიები ლარის კურსის ცვალებადობის მიუხედავად ძველი ფასის შენარჩუნებას ცდილობენ.

51გთავაზობთ ბლიც-გამოკითხვის შედეგებს:

ისი პარი : ”ჩვენი მაღაზიათა ქსელი ქალის ყველაზე მოთხოვნადი სუნამოა – ვერსაჩეს – yellow Diamond, ხოლო მამაკაცის- Wildblue Noir. ჩვენს ქსელში 150-ზე მეტი პარფიუმერული ბრენდია წარმოდგენილი. ისი პარის ძალიან ბევრი ცნობადი სახე სტუმრობს, თუმცა მათი ინტერესებიდან გამომდინარე სახელებს არ დავასახელებ. ბაზარზე ჩვენი მთავარი კონკურენტები არიან „ვულე-ვუ“ და „ლუტეცია“. რაც შეეხება გაყიდვებს, ამ კუთხით ცვლილება არ შეინიშნება წინა წელთან შედარებით, ლარის კურსის ცვალებადობის მიუხედავად კი ფასები არ გაზრდილა, მომხმარებელს 5 ლარიდან შეუძლია გააკეთოს შენაძენი ჩვენს ქსელში.”

ვულე-ვუ:  „ომპანია მომხმარებელს სთავაზობს ქალის, მამაკაცისა და ბავშვის პარფიუმს, დეკორატიულ კოსმეტიკას, ტანის, თმისა და სახის მოვლის საშუალებებს. ქალის ყველაზე მოთხოვნადი სუნამოა – კენზოს Flower in the air, მამაკაცის კი – Kenzo home sport. მომხმარებელს ძირითადად სიახლე იზიდავს, ჩვენს ქსელს კი ირჩევენ საიმედოობის, სანდოობისა და ხარისხიანი პროდუქციის კუთხით. ჩვენი კონკურენტები არიან „ისი პარი“ და „ლუტეცია“, ზოგადად გაყიდვები წინა წელთან შედარებით არ შეცვლილა, თუმცა ახალი წლის პერიოდში მატება საგრძნობი იყო, ლარის კურსის ცვალებადობის მიუხედავად ისევ ძველ ფასებს ვინარჩუნებთ, მაღაზიაში პროდუქციაზე მინიმალური ფასია 20 ლარი, ხოლო მაქსიმალური ფასი სახის კრემებზე ფიქსირდება და 1000 ლარს შეადგენს.” 

originalლუტეცია:  ”კომპანია ლუტეცია 50-ზე მეტი ცნობილი ბრენდის წარმომადგენელია საქართველოში, ჩვენ მომხმარებლებს ვთავაზობთ სუნამოებს, დეკორატიულ კოსმეტიკას, სახის კანის, თმის, ტანისა და ფრჩხილის მოვლის საშუალებებს, ასევე მზის ხაზსს. პროდუქცია გათვლილია როგორცს ქალბატონებსა და მამაკაცებზე ასევე ბავშვებზეც. ქალის ყველაზე მოთხოვნადი სუნამოა – Estee Lauder-ის თანამედროვე მუზა, ხოლო მამაკაცის- One Million. მაღაზიაში გახსნილია კოსმეტიკური კაბინეტი და ქალებსა და მამაკაცებს შეუძლიათ ისარგებლონ კოსმეტიკური მომსახურებით.  ლუტეციას VIP კლიენტები არიან: ირაკლი ღარიბაშვილი, ნანუკა ჟორჟოლიანი,  ნანკა კალატოზიშვილი, ია ფარულავა, ინგა გრიგოლია, მანანა თოდაძე. ლუტეციას მთავარი კონკურენტია – „ისი პარი“ და „ვულე-ვუ“. რაც შეეხება გაყიდვებს,  წინა წელთან შედარებით ამ კუთხით ცვლილება არ შეინიშნება, გაყიდვები სტაბილურია, ვალენტინობის დღესთან დაკავშირებით კი მომხმარებლის უფრო მეტ აქტიურობას ველოდებით. ლუტეცია გათვლილია მომხმარებლის ყველა სეგმენტზე ამიტომაც ფასები იწყება 2 ლარიდან, ხოლო მაქსიმალური ფასი სახის მოვლის საშუალებებზეა და 2000 ლარს შეადგენს.”

ქალთა ბედნიერება: ”ჩვენი კომპანია მომხმარებელს 1500-ზე მეტ დასახელების პროდუქტს სთავაზობს, მაღაზია ფოკუსირებულია ქალთა სეგმენტზე და მოიცავს ყველანაირ საშუალებას რაც კი შესაძლოა ქალბატონებს დასჭირდეთ. ასევე გვავს ბავშვთა ხაზი, სუნამოები და შამპუნები როგორც ჩვილებისთვის, ასევე მოზრდილი ასაკის ბავშვებისთვის. ყველაზე მეტად მოთოვნადი სუნამო არის ვერსაჩე. ქალთა ბედნიერებას ხშირად სტუმრობენ ნინი ბადურაშვილი, ეკა კახიანი, სოფო ბედია და სხვა ძალიან ბევრი ცნობილი სახე. ვფიქრობთ ბაზარზე, ჩვენი პროფილით, კონკურენტი არ გვყავს. გაყიდვებმა კი შარშანდელთან შედარებით ცოტათი იკლო, ლარის კურსის ცვალებადობის მიუხედავად დაბალ ფასებს მაინც ვინარჩუნებთ, ქალთა ბედნიერებაში მომხმარებელს შეუძლია შენაძენი გააკეთოს ერთი ლარიდან – 500 ლარამდე.”

ორიფლეიმი:  ”ჩვენ მომხმარებლებს ვთავაზობთ ნატურალურ, შვედურ კოსმეტიკას, ქალის, მამაკაცისა და ბავშვის თავის მოვლის საშუალებებს, პარფიუმსა და დეკორატიულ კოსმეტიკას. ორიფლეიმი სუნამოების ფართო ასორტიმენტს სთავაზობს კლიენტებს, ქალის ყველაზე მოთხოვნადი სუნამოა- VIP Night, ხოლო მამაკაცის- Giordani Man. ორიფლეიმის მომხმარებლები არიან ლელა წურწუმია და თაკო ჩხეიძე. ჩვენს მთავარ კონკურენტად შეიძლება „ეივონი“ ჩაითვალოს. გაყიდვები წინა წელთან შედარებით მცირედით შემცირდა, ჩვენ იმპორტირებულ საქონელზე ვართ დამოკიდებული ამიტომაც ლარის კურსის ცვალებადობამ იმოქმედა ფასებზეც, მაგრამ ვცდილობთ დაბალი ფასები შევინარჩუნოთ. ორიფლეიმში მომხმარებელს შეუძლია შენაძენი გააკეთოს  ერთი ლარიდან , ხოლო მაქსიმალური ფასი ჩვენთან 200 ლარია.”

411190_kosmetika_pomada_lak_kistochki_lepestki_zerkalo_bu_1680x1050_(www.GdeFon.ru)ეივონი:  ” ჩვენი კომპანია  პროდუციის რეალიზაციას ახდენს პირდაპირი გაყიდვის წესით, მომხმარებელს ვთავაზობთ ფართო არჩევანს ქალის, მამაკაცისა და ბავშვის კოსმეტიკურ ნაწარმზე, პარფიუმზე და სხეულის მოვლის საშუალებებზე. ეივონში ქალის მამაკაცისა და ბავშვის სუნამოების დიდი არჩევანია, ქალის ყველაზე მოთოვნადი სუნამოა – Little black dress, ხოლო მამაკაცის- Blue individual. ჩვენი მთავარი კონკურენტები არიან „ორიფლეიმი“ და „ფაბერლიკი“. გაყიდვები წინა წელთან შედარებით ძირითადად არ შეცვლილა, თუმცა ახალი წლის პერიოდში გაიზარდა, რაც ბუნებრივია, იგივე ტენდენციას ველოდებით ვალენტინობის დღისა და 8 მარტისთვის. ფასები პროდუქციაზე იწყება  – 2 ლარიდან , ხოლო მაქსიმალური ფასი კი სუნამოებზე ფიქსირდება- 150 ლარი.“

ფაბერლიკი: ”ფაბერლიკი რუსული პარფიუმერულ-კოსმეტიკური  კომპანიაა, ჩვენ მომხმარებლებს ვთავაზობთ ნატურალურ დეკორატიულ კოსმეტიკას, პარფიუმსა და თავის მოვლის საშუალებებს, ფაბერლიკი გათვლილია როგორც ქალებისა და მამაკაცებისთვის, ასევე ჩვენ გვაქვს ბავშვების პარფიუმის ხაზი. ფაბერლიკის გაყიდვებში ქალის ყველაზე მოთოვნადი სუნამოა – Faberlik Kaori, ხოლო მამაკაცის – Faberlik 8 Element. ფაბერლიკი კონკურენტებად მიიჩნევს „ორიფლეიმსა“ და „ეივონს“. 2013 წელი გაყიდვების კუთხით წამგებიანი იყო, 2014 წელს კი მდგომარეობის გაუმჯობესება შეინიშნება.  ფასები კი უცვლელია, არ გაზრდილა, მიუხედავად ლარის კურსის ცვლილებისა კომპანია ცდილობს დაბალი ფასები შეინარჩუნოს. მინიმალური შენაძნი ფაბერლიკში შესაძლებელია 6 ლარიდან გაკეთდეს, ხოლო მაქსიმალური ფასი 150 ლარია.“

05.01.14

ნინა პირტახია

fb-share-icon
Tweet
Share6Tweet4

ახალი ამბები

“გარდაცვლილისა და დაკავებულის ოჯახები წლების განმავლობაში ახლობლობდნენ, ბიჭებიც მეგობრობდნენ” – რა ხდება ცნობილი შაკო ნათენაძის გარდაცვალებაზე?
კატეგორიის გარეშე

“გარდაცვლილისა და დაკავებულის ოჯახები წლების განმავლობაში ახლობლობდნენ, ბიჭებიც მეგობრობდნენ” – რა ხდება ცნობილი შაკო ნათენაძის გარდაცვალებაზე?

05/15/2025
“დიდი ალბათობით, ყაველაშვილის მიერ შეწყალებულებს საშიში დანაშაულები უნდა ჰქონდეთ ჩადენილი” – თოლორაია 613 მსჯავრდებულის შეწყალებაზე
კატეგორიის გარეშე

“დიდი ალბათობით, ყაველაშვილის მიერ შეწყალებულებს საშიში დანაშაულები უნდა ჰქონდეთ ჩადენილი” – თოლორაია 613 მსჯავრდებულის შეწყალებაზე

01/20/2025
„უმაგრესი გოგო გაგვიფრინდა…“ – რევაზ ლაღიძის შვილიშვილი გარდაიცვალა
კატეგორიის გარეშე

„უმაგრესი გოგო გაგვიფრინდა…“ – რევაზ ლაღიძის შვილიშვილი გარდაიცვალა

12/11/2024
“მოსწავლეებმა დროშებით პერფორმანსი მოაწყვეს, კლასში დაბრუნებისას დამლაგებელმა მათ ხელი შეუშალა და მოსწავლეს ხელით შეეხო” | ბათუმის მე-18 სკოლა
კატეგორიის გარეშე

“მოსწავლეებმა დროშებით პერფორმანსი მოაწყვეს, კლასში დაბრუნებისას დამლაგებელმა მათ ხელი შეუშალა და მოსწავლეს ხელით შეეხო” | ბათუმის მე-18 სკოლა

12/03/2024
„დატოვეს ოჯახები, შვილები, მშობლები.. მობილიზაციაა სრული“ –  ისრაელში მცხოვრები ქართველი ექიმი
კატეგორიის გარეშე

„დატოვეს ოჯახები, შვილები, მშობლები.. მობილიზაციაა სრული“ – ისრაელში მცხოვრები ქართველი ექიმი

10/08/2023
ქარელში, ბავშვებმა, სოციალურად დაუცველი ოჯახისთვის საზამთრო, ნესვი და სხვადასხვა დასახელების გამზადებული ხილი გაყიდეს
კატეგორიის გარეშე

ქარელში, ბავშვებმა, სოციალურად დაუცველი ოჯახისთვის საზამთრო, ნესვი და სხვადასხვა დასახელების გამზადებული ხილი გაყიდეს

09/03/2023

კალენდარი

December 2025
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Nov    

სიახლეები

  • “კარი გახსნა და გზაზე გადაირბინა…” – თელავში, 3 წლის ბავშვს მანქანა დაეჯახა 12/04/2025
  • „ყურადღებით იყავით, აკონტროლეთ ბავშვები!“ – პედიატრი მშობლებს მიმართავს 12/03/2025
  • „ძალიან ვთხოვ ყველას, რომ გააშუქოთ!“ – მერაბ შარიქაძის მიმართვა 12/02/2025

Categories

  • ანალიტიკა
  • ახალი ამბები
  • გამოკითხვების არქივი
  • განათლება და მეცნიერება
  • დიპ.დაიჯესტი
  • ეკონომიკა
  • ექსკლუზივი
  • ვიდეო
  • თბილისური ამბები
  • კატეგორიის გარეშე
  • კულტურა
  • მთავარი მოვლენები
  • მკითხველის ბლოგი
  • მოგზაურობა
  • მსოფლიო
  • პერსონა
  • პოლიტიკა
  • რელიგია
  • რჩევები
  • საზოგადოება
  • სამართალი
  • სპორტი


© 2020 Created by

No Result
View All Result
  • მთავარი
  • პოლიტიკა
  • ექსკლუზივი
  • მსოფლიო
  • პერსონა
  • საზოგადოება
  • სპორტი
  • რელიგია
  • კატეგორიები
    • თბილისური ამბები
    • ბიზნესი და ეკონომიკა
    • სამართალი
    • ანალიტიკა
    • კულტურა
    • განათლება და მეცნიერება
    • მოგზაურობა
    • მკითხველის ბლოგი
    • რჩევები

© 2024 Created by

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In