დღეს „დოქტრინა ბიზნეს რევიუის” (DBR) მიერ მომაზადებული სარეიტინგო კვლევის – „მომსახურების ხარისხი კომერციული ბანკებში„ პრეზენტაცია გაიმართა.
როგორც ორგანიზატოებმა განაცხადეს, კვლევა 2014 წლის მაისში ჩატარდა და გამოიკითხა 500-ზე მეტი რესპოდენტი.
„კვლევის საფუძველზე დადგინდა მომსახურების ხარისხის შეფასების მნიშვნელოვანი პარამეტრები. გაირკვა რიგში დგომის რა ხანგძლივობა აღიზიანებს ყველაზე მეტად მომხმარებლებს; სხვადასხვა კომერციული ბანკის პერსონალს რა დრო სჭირდება კლიენტთა მომსახურებისათვის, დადგინდა რიგში მერამდენედ ყოფნა არის ყველაზე გამაღიზიანებელი მომხმარებლისათვის,“ – აცახდებს კვლევის ორგანიზატორები.
მათივე ინფორმაციით, გამოკითხულმა რესპოდენტებმა 10 ბალიანი სისტემით შეაფასეს კომერციული ბანკების მომსახურე პერსონალი კომპეტენტურობის, თავაზიანობის და მომსახურების სისწრაფის მიხედვით, რის საფუძველეც შედგა კომერციული ბანკების შესაბამისი რეიტინგები.
კვლევის შედეგების მიხედვით, პერსონალის კომპეტენტურობის მიხედვით ლიდერობენ ბანკები: ვითიბი (9,2 საშუალო ქულით),თიბისი ბანკი (8,93 საშულო ქულით), საქართველოს ბანკი (8,81 საშუალო ქულით)
კომპეტენტურობის მიხედვით, მთლიანად საბანკო სექტორის პერსონალი მომხმარებლებმა 10 ბალიანი სისტემით საშუალოდ 8,75 ქულით შეაფასეს. აღნიშნულ მაჩვენებელზე (8,75 ქულა) მაღალი შეფასება დაიმსახურა 4–მა ბანკმა ვითიბი ბანკი (9,2 საშუალო ქულით),თიბისი ბანკი (8,93 საშულო ქულით), საქართველოს ბანკი (8,81 საშუალო ქულით), ბანკი კონსტანტა (8,8 საშულო ქულა), ხოლო – უფრო დაბალი შეფასება მიიღეს ბანკებმა ლიბერთი ბანკი (8,55 საშულო ქულით), პროკრედიტ ბანკი (8,53 საშულო ქულით), ბანკი რესპუბლიკა (8,53 საშულო ქულით), პრივატ ბანკი (8,25 საშულო ქულით).
მომსახურების სისწრაფის მიხედვით, მთლიანად საბანკო სექტორის პერსონალი მომხმარებელმა 10 ბალიანი სისტემით საშუალოდ 8,65 ქულით შეაფასა. აღნიშნულ მაჩვენებელზე (8,65 ქულა) მაღალი შეფასება დაიმსახურა 5-მა ბანკმა: თიბისი ბანკი (9,2 საშუალო ქულა), ვითიბი ბანკი (8,97 საშუალო ქულა), ბანკი კონსტანტა (8,96 საშუალო ქულა), საქართველოს ბანკი (8,8 საშუალო ქულა), ბანკი რესპუბლიკა (8,6 საშუალო ქულა), ხოლო – უფრო დაბალი შეფასება მიიღეს ბანკებმა: პრიკრედიტ ბანკი (8,53 საშუალო ქულით), პრივატ ბანკი (8,34 საშუალო ქულით), ლიბლერთი ბანკი (8,1 საშუალო ქულით).
პერსონალური თავაზიანობის მიხედვით, მთლიანად საბანკო სექტორის პერსონალი მომხმარებელმა 10 ბალიანი სისტემით საშუალოდ 9,19 ქულით შეაფასა. აღნიშნულ მაჩვენებელზე (9,19 ქულა) მაღალი შეფასება დაიმსახურა 5-მა ბანკმა: საქართველოს ბანკი (9,34 საშუალო ქულა), თიბისი ბანკი (9,337 საშუალო ქულა), ბანკი რესპუბლიკა (9,33 საშუალო ქულა), ვითიბი ბანკი (9,32 საშუალო ქულა), ბანკი კონსტანტა (9,28 საშუალო ქულა), ხოლო – უფრო დაბალი შეფასება მიიღეს ბანკებმა: ლიბერთი ბანკი (9,02 საშუალო ქულით), პრივატ ბანკი (8,8 საშუალო ქულით), პროკრედიტ ბანკი (8,69 საშუალო ქულით).
30.05.14
Discussion about this post